چرا به کلاس خصوصی فن بیان نیاز داریم؟

1- آموزش متناسب با ویژگی ها و توانمندی های فردی

2- عدم محدودیت در زمان دوره

3- یادگیری موثر

4- تمرین کارگاهی فن بیان و سخنرانی متناسب با نیاز حرفه ای

کلاس خصوصی فن بیان برای چه کسانی مناسب است؟

1- مدیران ارشد

مدیران ارشد در موقعیت های مختلف نیاز به سخنرانی های متعدد انگیزشی و تقویمی و معرفی و انتقادی دارند. شرکت در کلاس فن بیان و سخنرانی، یک بسته سخنرانی حرفه ای متناسب با گرایش مدیریتی را در اختیار شما قرار می دهد.

2- نمایندگان مجلس و شوراها

شرکت در این کلاس فن بیان و سخنرانی هم به نمایندگان مجلس و شوراها و هم کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند توصیه می شود. آماده سازی بسته سخنرانی انگیزشی برای تبلیغات نمایندگی و همچنین سخنرانی های مناسبتی و تقویمی و همچنین سخنرانی معرفی می تواند نیازهای اساسی شما در این زمینه را فراهم کند.

3- سخنرانی های اضطراری

افرادی که به هر دلیل سخنرانی در پیش دارند و محدودیت زمانی دارند و برای سخنرانی خود آماده نیستند می توانند با شرکت در حداقل دو جلسه کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی، برای سخنرانی آمادگی لازم را پیدا کنند. در این دوره نطق سخنرانی متناسب با موضوع سمینار و همایش برای آن ها تهیه می شود و با تمرینات کارگاهی فن بیان و زبان بدن، اجرای سخنرانی با بهترین نحو ممکن، انجام می شود.

4- صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار و کارآفرینان برای تقویت و ارتقاء توان ارتباط کلامی و غیرکلامی خود می توانند در کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی شرکت کنند.

5- افراد با محدودیت زمانی

افرادی که به دلیل ترافیک و تراکم کاری و محدودیت زمانی امکان حضور در کلاس های عمومی را ندارند می توانند با شرکت در کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی، کلام و سخن حرفه ای را تجربه کنند.

6- تربیت استاد سخنرانی

افرادی که قصد دارند تبدیل به سخنران های حرفه ای شوند و در رشته های مختلف مانند روانشناسی، ارتباطات، مدیریت و … فعالیت کنند، می توانند با شرکت در کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی به هدف خود دست پیدا کنند.

سخنرانی های عمومی مورد نیاز

1- سخنرانی معرفی (presentation)

عناصر و فاکتورهای ضروری سخنرانی معرفی(presentation)کدامند و باید و نباید های آن چگونه است؟ از ضروری ترین سخنرانی هایی که هر فردی در طول زندگی کاری و حرفه ای و حتی دوستانه و عاطفی خود به آن نیاز دارد، سخنرانی معرفی(presentation) است.

برای هر کسی در طول زندگی بارها و بارها پیش می آید که باید خود را به یک مرد، یک زن، خانواده، شرکت، کارمندان، مدیران و یا مشتریان معرفی کند. سخنرانی معرفی(presentation) یکی از بدیهی ترین و در عین حال از پیچیده ترین سخنرانی هایی است که هر انسانی به آن نیاز دارد.

2- سخنرانی مناسبتی و یا تقویمی  

بسیاری از مدیران نیاز دارند که متناسب با تقویم کشوری در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی و شغلی سخنرانی کنند. به دلیل عدم آمادگی و نداشتن سخنرانی، حضور در مراسم ملی و مذهبی برای بسیاری از افراد به یک کابوس نگران کننده تبدیل می شود. با شرکت در کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی می توانید برای همیشه این ترس و نگرانی را کنار بگذارید و به جای ترس از سخنرانی، از آن لذت ببرید.

3- سخنرانی انگیزشی 

یکی از رایج ترین قالب های سخنرانی است که کاربرد بسیار فراوانی هم دارد. لحظه ای را تصور کنید که در شرایط سخت و بحرانی کاری، یک مدیر به کارمندانش، یک مربی به بازیکنانش، یک معلم به شاگردانش و یا یک بازاریاب به مشتریانش می خواهد انگیزه بدهد. سخنرانی انگیزشی متناسب با کار و حرفه شما می تواند یکی از مهمترین نیازهای کاری شما را برطرف کند.

4- سخنرانی انتقادی

یکی دیگر از نیازهای ارتباطی بسیار ضروری و مهم سخنرانیهای انتقادی است. همیشه شرایطی پیش می آید که شما نسب عملکرد کارمندان، بازیکنان، مخاطبان، مشتریان، دوستان و یا اطرافیان خود انتقاد دارید. همان طور که می دانید بسیاری از سخنرانی های انتقادی که انجام می شود نه تنها به بهبود کار و رابطه نمی انجامد که در بسیاری از موارد موجبات مشکلات بیشتر و ایجاد عقده و حسد و کینه را هم فراهم می کند.

آماده سازی سخنرانی انتقادی و تمرینات مربوط به آن می توان شما را به یک فرد تاثیرگذار و کاریزماتیک تبدیل کند.

استاد محمدعلی حسینیان
استاد محمدعلی حسینیاناستاد دوره خصوصی فن بیان و سخنرانی
ایشان از زمره کسانی که با وامداری از حکمت ایرانی، اسلامی بسیاری از الگوهای ذهنی، تربیتی و آموزشی جامعه را که منبعث و برگرفته از تفکر هجمه­ ی فرهنگی غرب بود را تغییر داد. وی پایه­ گذار آموزش سخنرانی و سخنوری حرفه­ ای پارسی در کشور بود و با تألیفات و نوشته­ های فراوان و سخنرانی­ های متعدد براساس ادبیات پارسی و دانش اسلامی سبک سخنوری ملی و به تعبیری دیالوگ پارسی را تبیین و بازنمایی کرد.
استاد حسین زند
استاد حسین زنداستاد دوره خصوصی فن بیان و سخنرانی
ایشان دارای مدرک دکتری و سال ها سابقه تحقیق و پژوهش در حوزه علوم ارتباطات کلامی و غیرکلامی و مبانی نظری سخنوری و تالیف مقالات متعدد در این حوزه و همکاری در ویراستاری کتاب های سخنرانی در اجتماعات، فن بیان و صداسازی، زبان بدن، بیان موثر، غلبه بر اضطراب هنگام سخنرانی و … و دریافت نشان درجه یک استادی از کانون سخنوران می باشد.
مدت کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی با توجه به نیاز و توافق طرفین تنظیم می شود.

جهت ثبت نام در کلاس خصوصی فن بیان و سخنرانی با شماره تلفن 64071 یا 88041297 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و تعیین سطح رایگان
شماره تماس: 64071 یا 88041297

به جمع 20 هزار نفری کانون سخنوران بپیوندین!

در صورت پاسخگو نبودن تلفن مجموعه ، نام و تلفن خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم