چگونگی جذب انرژی مثبت : تمامی ارکان در جهان ، دارای ارتعاش می باشند،هرچه را که می توان دید،هر آچه را که می توان شنید  و لمس کرد ، زیرا پیوسته در حال جنبش است و اگر هم به قدری به ان نزدیک شد که در حوزه ی ارتعاشی آن قرار گرفت ، دانسته و یا ندانسته ، انسان تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت .

چگونگی جذب انرژی مثبت :

این قوانین نیز در ارتباط با حوزه ی فکر صادق است.اگر سلول مغز مرتعش شود ، موجی از انرژی الکتریکی را از خود می پراکند که به دنبال مکانی به جهت استقرار است و اگر فرد در ارتعاش سلول های مغز شخصی قرار بگیرد و در ارتعاش این سلول ها با فرد هماهنگ و سازگار باشد، ارتعاش فکری وی را دریافت کرده و این ارتعاش به صورت مثبت و یا منفی بر روی ذهن اثر گذار خواهد بود و در نهایت چگونگی جذب انرژی مثبت تحقق خواهد پذیرفت .

هر فکر و احساسی دارای ارتعاش قابل اندازه گیری ست و این ارتعاش اگر به اندازه ی کافی زیاد گردد، می تواند به نیروی مقصود و هدف متصل شود و این مرحله یک موقعیت بسیار شیرین که جهت بدل سازی رویا به واقعیت می باشد .

چگونگی جذب انرژی مثبت

اینکه نمی توان برخی از موارد را در درون خود دید ، نتیجه ی این انتخاب است که هر چیز را چه طور در دنیای خویش پردازش می کند.

فرد بر اساس آنچه که در درون می بیند به دنیا می نگرد،اگر نتواند آن را در درون خود ببیند در دنیای پیرامون نیز نمی تواند آن را درک کند.اگر انسان بداند که او جلوه ای از روح جهانی مقصود هست،آن را می دید.

فرد سطح انرژی را با ورای وجود هر مانعی در اتصال با نیروی مقصود افزایش می دهد.تنها امری که او را از هر چیز مثبتی که دنیا برای او حفظ کرده محروم می کند،ناسازگاری احساسی اوست.

اگر موفق شود این موضوع را ساده درک کند ، موانعی را که سر راه رسیدن به مقصود وجود دارد ، از میان بر میدارد و به جهت موفق بودن در زمینه برقرای ارتباط و فن بیان خوب و افزایش اعتماد و به نفس باید آموخت چگونه انرژی مثبت را جذب کرد.

 

آگاهی نسبت به افکار

“افکار،ماهیت خارجی به خود می گیرند.بنابراین بهترین ها را باید انتخاب کرد”

هر تفکری که به ذهن اسنان خطور میکند ، بر او اثر می گذارد. زمانی که مثبت و شاد و زنده فکر کند ، افکار ماهیت خارجی به خود می گیرند. تمامی انسان ها با یکدیگر متفاوتند.

با یک فکر کوچک مثبت شروع می شود و مسیر را ادامه می دهد. زمانی که فکر منفی به ذهن خطور می کند ، باید آن را رهسپار مسیر خودش کرد و برای این امر لازم است جملات مثبت و انرژی را برای خود یادداشت کرد و آن ها را در فضایی قرار داد که در مقابل چشمان باشد و در طول روز آن ها را بخواند.

 

مراقبه

حتی در یک دقیقه زمان باید سکوت را پیشه کرد. مراقبه به زمانی گفته می شود که به نیروی برتر و مقصود خویش متصل شود.

مهم نیست که چه گونه و یا چه مدت این کار انجام می شود؛تنها امری که اهمیت دارد آن است که آن انجام شود.

چگونگی جذب انرژی مثبت

آگاهی نسبت به تغذیه

توجه دقیق به آنکه حین خوردن غذا و دوساعت پس از آن چه احساسی در فرد تولید می شود.

توجه دقیق به آن آزمایش مناسبی ست زیرابرخی از غذاها دارای ارتعاش پایین و برخی دیگر دارای ارتعاش بالا می باشند.

 

آگاهی از سطوح ارتعاشی افراد

می توان سطوح انرژی را با  گذراندن وقت با افرادی که ارتعاش بالایی دارند افزایش داد و انرژی مثبت بیشتری را جذب کرد.اطراف انسان می بایست انسان هایی باشد که فرد را قدرتمند سازد و اصول اخلاقی مشابهی را با او داشته باشد.دوستان انعکاسی از فرد هستند.

با تمامی راهکارها و جذب انرژی مثبت می توان از موانع ارتباطی ای که فرد را درگیر و فلج می سازد پیروزمند فایق آمد.

جهت مشاهده نقشه راه آموزش فن بیان اینجا کلیک کنید