دوره های سازمانی و تخصصی

معرفی

«موسسه سخنوران» بنیانگذار آموزش فن بیان و سخنرانی و مهارت های ارتباطات کلامی و غیرکلامی می­باشد. از همین رو این موسسه آمادگی لازم جهت طراحی دوره ­های ویژه و تخصصی مبتنی بر دانش روز دنیا و محتوای کاملاً متناسب با سفارش مجموعه­ ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی را دارا می ­باشد.

ارتباطات در تمامی موارد در دنیای امروز اهمیت ویژه­ ای دارد. به طور مثال در سازمان ها، مؤسسات و شرکت­ها حتی مباحثی چون بازاریابی و فروش، مدیریت منابع انسانی، مذاکرات تجاری و… نیز باید از رهگذار مسیر ارتباط مورد توجه واقع شود. تسلط لازم نسبت به مهارت های فن بیان و سخنرانی در مدیران ستادی و صف امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

در موارد بسیاری سازمان ها در معرفی و پرزنت خود به مشتریان و همچنین در ارتباطات درون سازمانی و سلسله مراتبِ مدیریتی و پرسنلی به دلیلِ ضعفِ فنِّ بیان و سخنرانیِ مدیران و کارمندان، دچار مشکلات عدیده و اساسی می شود. تنش های ارتباطی می تواند هزینه های گزافی را به سازمان تحمیل کند. در هر حال زمانی استراژی های کلانِ سازمانی در عمل می تواند به ظهور و بروز برسد که این سیاست ها توسط مدیران و کارمندان، قابلیّت معرّفی و پرزنت داشته باشد. نقص و لکنت در زبان و بیان، در این زمینه بزرگترین و آفت و آسیب سازمانی است.

متصدیان امر و مدیران آموزشی سازمان ها با مطرح نمودن خواسته و نیاز خود می ­توانند دوره ­های آموزشی کاملاً تخصصی و مبتنی بر نیازها و ضرورت های سازمانی را برگزار کنند.

سرفصل ها

در حال بروزرسانی

تماس بگیرید

02164071

تقویم آموزشی

دوره های سازمانی و تخصصی