معرفی کلاس آنلاین فن بیان

هدف از شرکت در کلاس آنلاین فن بیان، تقویت مهارت های کلامی است. در این دوره شما می آموزید که چگونه سخن بگویید که روی دیگران تاثیر داشته باشید و توجه آن ها را به خود جلب کنید. در این دوره جزوه فن بیان pdf و همچنین فیلم کلاس آنلاین فن بیان هم به صورت لینک دانلود در اختیار سخن آموزان قرار داده می شود.

با رشد و پیشرفت تکنولوزی، برگزاری کلاس آنلاین فن بیان با استقبال روزافزون سخن آموزان شده است. کانون سخنوران ضمن تعهد به ارتقاء و گسترش مهارت های ارتباط کلامی به عنوان ماموریت چشم انداز موسسه، به عنوان بنیانگذار آموزش سخنرانی حرفه ای و اولین مرکز تخصصی فن بیان اقدام به برگزاری آموزش آنلاین فن بیان نموده است.

چه کسانی باید در کلاس آنلاین فن بیان و صداسازی شرکت کنند؟

کلاس آنلاین مختص به سخن آموزانی است که به دلیل بعد مسافت و همچنین مشغله کاری امکان شرکت در کلاس های حضوری فن بیان را ندارند. تا کنون بیش از 1000 نفر از طریق کلاس فن بیان آنلاین از شهرهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، یزد، ارومیه، زنجان، زاهدان، همدان، سمنان، هرمزگان، بوشهر، عسلویه، کرج، یاسوج، رشت، کرمانشاه، قم و … آموزش دیده اند.

مشاوره آنلاین فن بیان

سخن آموزان می توانند از طریق سایت و یا تماس با شماره 64071 – 021 برای مشاوره آنلاین فن بیان وقت بگیرند. سخن آموزان بعد از گرفتن وقت مشاوره آنلاین فن بیان، می توانند در ساعت مقرر با استاد کلاس به مدت 30 دقیقه گفتگو کنند.

در مشاوره آنلاین فن بیان از شما توسط استاد تست گرفته می شود و تعیین سطح می شوید و نقاط ضعف و قوت مهارت های کلامی شما بیان می شود. ضمنا استاد پاسخگوی سوالات شما در زمینه آموزش فن بیان هستند.

شرایط و مراحل لازم برای شرکت در کلاس :

1- گوشی هوشمند، لب تاپ، تبلت و یا کامپیوترهای خانگی

2- هندزفری

3- بعد از ثبت نام در کلاس ، یک  Username & Password  اختصاصی به نام سخن آموز تعریف شده و قابلیت دسترسی به پورتال برای ورود به کلاس داده می شود.

امکانات کلاس :

1- امکان پرسش و پاسخ در حین آموزش 

2- امکان مشاهده سوال و پاسخ سایر هنرجویان

3- امکان انجام تمرینات کارگاهی در کلاس به همراه نقد استاد

4- امکان دریافت جزوه فن بیان pdf

5- امکان دریافت فیلم کلاس آنلاین فن بیان

6- امکان جبران غیبت در سایر کلاس های آنلاین فن بیان با هماهنگی مدیر آموزش و استاد

شرایط و مراحل لازم برای شرکت در دوره آنلاین فن بیان و صداسازی

– گوشی هوشمند، لب تاپ، تبلت و یا کامپیوترهای خانگی

2- هندزفری

3- اینترنت با سرعت حداقل 512 کیلوبایت بر ثانیه

4- بعد از ثبت نام در کلاس آنلاین فن بیان، یک  Username & Password  اختصاصی به نام سخن آموز تعریف شده و قابلیت دسترسی به پورتال برای ورود به کلاس داده می شود.

امکانات کلاس آنلاین فن بیان و صداسازی

1- امکان پرسش و پاسخ در حین آموزش 

2- امکان مشاهده سوال و پاسخ سایر هنرجویان

3- امکان انجام تمرینات کارگاهی در کلاس به همراه نقد استاد

4- امکان دریافت جزوه فن بیان pdf

5- امکان دریافت فیلم کلاس آنلاین فن بیان

6- امکان جبران غیبت در سایر کلاس های فن بیان با هماهنگی مدیر آموزش و استاد

در کلاس فن بیان چه می آموزیم؟

بارها شده است که در یک جمع نحوه صحبت کردن، سخنرانی و یا دکلمه کسی، ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از متخصصان ارتباط موثر اعتقاد دارند که چگونه گفتن از چه گفتن مهمتر است. فن بیان، فن چگونه گفتن است.

اگر شما نتوانید حرفتان را بیان کنید، باعث عقده درونی می شود، اگر حرفتان را بد بگویید، پشیمان می شوید. اگر حرفتان را خوب بگویید خیالتان راحت می شود. ولی شما فن بیان می آموزید که تاثیرگذار و شکوهمند سخن بگویید و دیگران از همنشینی و مصاحبت با شما لذت ببرند.

هر جا که نام کلاس فن بیان می آید به همراه آن صداسازی هم مطرح می شود. اجرای تمامی تکنیک های فن بیان نیاز به کیفیت استاندارد صدا دارد. اولین موضوع کلاس فن بیان مربوط تمرین های صداسازی و تقویت صدا است.

یک صدای قدرتمند یعنی یک انسان قدرتمند و یک صدای ضعیف یعنی یک صدای ضعیف.

اگر شما بهترین کلام را با صدای ضعیفی بیان کنید، روی دیگران تاثیر نمی گذارید. ولی اگر معمولی ترین حرف را با صدای قدرتمندی بیان کنید توجه دیگران را به خود جلب می کنید.

روان صحبت کردن و محکم صحبت کردن دو ویژگی مهم کسانی است که از فن بیان حرفه ای برخوردارند.

روان صحبت کردن مربوط به دایره واژگان می شود که باعث می شود هنگام سخنرانی کلمات پشت سر هم بر زبان سخنور جاری شود. بسیاری از مردم هنگام صحبت کردن از تکیه کلام های تکراری یا صداهای موهوم مانن اِاِاِ یا اوم… استفاده می کنند. در آموزش آنلاین فن بیان شما یاد می گیرید که چگونه با استفاده از تکنیک های فن بیان این مشکل را برطرف کنید.

قوام و استحکام سخن به تمرین های صداسازی، تنفسی و تلفظی مربوط است.

قوام و استحکام سخن به معنای محکم صحبت کردن است. اگر از سخن آموزان مبتدی بخواهید که محکم صحبت کنند، در ابتدا بلند حرف می زنند. در صورتی که محکم حرف زدن و بلند حرف زدن با هم متفاوت است. بلند حرف زدن صرفا مربوط به بالا بردن اندازه صداست در صورتی که محکم حرف زدن به کیفیت تنفس، صدا و تلفظ مربوط است. شما در کلاس فن بیان می آموزید که چگونه محکم صحبت کنید.

تمرین های تلفظی و آشنایی با ویژگی حروف و کلمات، اصلاحات اساسی در نحوه گفتار و تلفظ درست هجای حروف ایجاد می کند. این تمرینات در اصلاح لهجه و گویش از اهمیت زیادی برخوردار است. در کلاس فن بیان شما آموزش لازم در مورد تلفظ درست زبان معیار فارسی داده می شود.

شرکت در کلاس فن بیان می تواند دریچه ای نوینی نسبت به کلام، سخن و سخنرانی برای شما باز کند و مهارت های ارتباط کلامی شما را دگرگون کند.

استاد حسین زند
استاد حسین زنداستاد دوره آنلاین فن بیان و صداسازی
ایشان دارای مدرک دکتری و سال ها سابقه تحقیق و پژوهش در حوزه علوم ارتباطات کلامی و غیرکلامی و مبانی نظری سخنوری و تالیف مقالات متعدد در این حوزه و همکاری در ویراستاری کتاب های سخنرانی در اجتماعات، فن بیان و صداسازی، زبان بدن، بیان موثر، غلبه بر اضطراب هنگام سخنرانی و … و دریافت نشان درجه یک استادی از کانون سخنوران می باشد.

زمان دوره:

دوره آنلاین فن بیان شامل 12 جلسه 90 دقیقه ای است که شامل 6 جلسه آموزش تئوری و 6 جلسه آموزش کارگاهی است. کلاس آنلاین فن بیان یک روز در هفته برگزار می گردد. طول دوره 6 هفته است که هر هفته شامل 90 دقیقه آموزش تئوری و 90 دقیقه آموزش کارگاهی است.

جهت ثبت نام در کلاس آنلاین فن بیان و صداسازی با شماره تلفن 64071 یا 88041297 تماس حاصل فرمایید.

هنوز نظری ثبت نشده .اولین نفر باشید :)