معرفی کلاس فن بیان و سخنرانی حضوری

هدف از شرکت در کلاس فن بیان و سخنوری حضوری، آموزش فن بیان و مهارت های سخنوری در جهت افزایش دانش و مهارت های کلامی است. در این دوره شما می آموزید چگونه سخن بگویید که روی دیگران تاثیر داشته باشید و توجه آن ها را به خود جلب کنید. در این دوره همچنین فایل صوتی کلاس فن بیان و سخنوری حضوری هم به صورت لینک دانلود در اختیار سخن آموزان قرار داده می شود.

کانون سخنوران بنیانگذار آموزش فن بیان و سخنوری حرفه ای و اولین مرکز تخصصی فن بیان و سخنرانی اقدام به برگزاری آموزش فن بیان و سخنرانی از طریق کلاس های فن بیان در تهران و کلاس های آنلاین فن بیان و سخنوری در سایر شهرهای ایران از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، مازندران، بندرعباس و … و همچنین از کشورهای ترکیه، نروژ، فرانسه، انگلستان، افغانستان، سوئد، ایتالیا، کانادا، اسپانیا و … در طول 15 سال بیش از بیست هزار سخن آموز را آموزش داده است.

شماری از سازمان های سرشناسی که در کلاس فن بیان و سخنوری حضوری با کانون سخنوران همکاری داشته اند شامل بیمه دی، شرکت آسان پرداخت (آپ)، عظیم خودرو، کانون وکلا، بانک مسکن، پتروشیمی مرجان، شرکت پارس جنوبی، بیمه رازی، سازمان پدافند ارتش، بیمه نوین، گروه همشهری، شرکت تن تاک و … می باشند.

چه کسانی باید در کلاس فن بیان و سخنوری حضوی شرکت کنند؟

برای وکلا، روانشناسان، مشاوران، مدیران میانی و ارشد، نمایندگان مجلس و شوراهای شهر و روستا، کارمندان فروش، معلمان و اساتید دانشگاه، کارآفرینان و تمامی کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند و نیاز به حضور تأثیرگذار و اقنایی در نگاه کاربر دارند، شرکت در کلاس فن بیان و سخنوری حضوری ضروری است.

مشاوره فن بیان و سخنرانی 

سخن آموزان می توانند از طریق سایت و یا تماس با شماره 64071 – 021 برای مشاوره فن بیان و سخنرانی وقت بگیرند. در مشاوره فن بیان و سخنرانی از شما توسط استاد تست دکلمه، تلفظ، لحن، دایره واژگان، سخنرانی و صدا گرفته می شود. تعیین سطح می شوید و نقاط ضعف و قوت مهارت های کلامی شما بیان می شود. ضمنا استاد پاسخگوی سوالات شما در زمینه آموزش فن بیان و سخنرانی هستند.

سرفصل های کلاس فن بیان و سخنرانی حضوری

  • چگونه خود را معرفی کنیم؟ (Presentation)
  • لحن در فن بیان
  • صداسازی و تنفس
  • دکلمه متن و شعر
  • تلفظ صحیح دقیق حروف
  • آکسان گذاری
  • بیان، بدیع و افزایش دایره واژگان
  • محکم صحبت کردن
  • روان صحبت کردن
  • باکلاس صحبت کردن
  • ترس از سخنرانی و دلایل و راهکارها
  • نقشه سخنرانی
  • شروع سخنرانی
  • پایان سخنرانی
  • ساختارهای نطق
  • قالب سخنرانی
  • اقناع
  • تشخص سخنوری
  • زبان بدن سخنوری
  • استراتژی های مذاکراتی
  • نقش های مذاکراتی

نگاه دقیق تر به کاربرد کلاس فن بیان و سخنوری حضوری

بارها شده است که در یک جمع نحوه صحبت کردن، سخنرانی و یا دکلمه کسی، ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از متخصصان ارتباط موثر اعتقاد دارند که چگونه گفتن از چه گفتن مهمتر است. فن بیان، فن چگونه گفتن است.

اگر شما نتوانید حرفتان را بیان کنید، باعث عقده درونی می شود، اگر حرفتان را بد بگویید، پشیمان می شوید. اگر حرفتان را خوب بگویید خیالتان راحت می شود. ولی شما بیان می آموزید که تاثیرگذار و شکوهمند سخن بگویید و دیگران از همنشینی و مصاحبت با شما لذت ببرند.

هر جا که نام کلاس فن بیان می آید به همراه آن صداسازی هم مطرح می شود. اجرای تمامی تکنیک های فن بیان نیاز به کیفیت استاندارد صدا دارد. اولین موضوع کلاس فن بیان مربوط تمرین های صداسازی و تقویت صدا است.

یک صدای قدرتمند یعنی یک انسان قدرتمند و یک صدای ضعیف یعنی یک صدای ضعیف.

اگر شما بهترین کلام را با صدای ضعیفی بیان کنید، روی دیگران تاثیر نمی گذارید. ولی اگر معمولی ترین حرف را با صدای قدرتمندی بیان کنید توجه دیگران را به خود جلب می کنید.

روان صحبت کردن و محکم صحبت کردن دو ویژگی مهم کسانی است که از فن بیان حرفه ای برخوردارند.

روان صحبت کردن مربوط به دایره واژگان می شود که باعث می شود هنگام سخنرانی کلمات پشت سر هم بر زبان سخنور جاری شود. بسیاری از مردم هنگام صحبت کردن از تکیه کلام های تکراری یا صداهای موهوم مانن اِاِاِ یا اوم… استفاده می کنند. در آموزش آنلاین فن بیان شما یاد می گیرید که چگونه با استفاده از تکنیک های فن بیان این مشکل را برطرف کنید.

قوام و استحکام سخن به تمرین های صداسازی، تنفسی و تلفظی مربوط است.

قوام و استحکام سخن به معنای محکم صحبت کردن است. اگر از سخن آموزان مبتدی بخواهید که محکم صحبت کنند، در ابتدا بلند حرف می زنند. در صورتی که محکم حرف زدن و بلند حرف زدن با هم متفاوت است. بلند حرف زدن صرفا مربوط به بالا بردن اندازه صداست در صورتی که محکم حرف زدن به کیفیت تنفس، صدا و تلفظ مربوط است. شما در دوره فن بیان می آموزید که چگونه محکم صحبت کنید.

تمرین های تلفظی و آشنایی با ویژگی حروف و کلمات، اصلاحات اساسی در نحوه گفتار و تلفظ درست هجای حروف ایجاد می کند. این تمرینات در اصلاح لهجه و گویش از اهمیت زیادی برخوردار است. در کلاس فن بیان شما آموزش لازم در مورد تلفظ درست زبان معیار فارسی داده می شود.

البته آنچه در کلاس سخنرانی حرفه ای در مورد فن بیان می آموزید در خدمت سخنرانی است. فن بیان یکی از ده ها مهارتی است که شما در سخنرانی باید بیاموزید. سخنرانی به معنای ارائه کلام اقناعی است. به عبارت ساده تر در هر ارتباط کلامی که شما نیاز دارید کسی را نسبت به موضوعی قانع کنید باید سخنرانی کنید. شروع سخنرانی و پایان آن و همچنین ساختار نطق و متن اصلی سخنرانی از قسمت های آموزشی کلاس می باشد.

سخنرانی هنرِ هنرمندانه سخن گفتن برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بر مسیر و راهی است که سخنران قصد تبیین آن را دارد، است. مهارت سخنوری جلوه و تجلی ارتباط موثر انسانی است. شرکت در کلاس فن بیان و سخنوری حضوری می تواند دریچه ای نوینی نسبت به کلام، سخن و سخنوری برای شما باز کند و مهارت های ارتباط کلامی شما را دگرگون کند.

زمان دوره:

کلاس فن بیان و سخنوری هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می گردد. کلاس فن بیان و سخنوری حضوری شامل 10 جلسه آموزش تئوری 90 دقیقه ای و 10 جلسه آموزش کارگاهی فن بیان 90 دقیقه ای است. کلاس فن بیان و سخنرانی یک روز در هفته برگزار می گردد و طول دوره 10 هفته است که هر هفته 1 روز شامل دو جلسه (یک جلسه تئوری + یک جلسه کارگاهی) به مدت 3 ساعت برگزار می گردد.

جهت ثبت نام یا مشاوره کلاس فن بیان و سخنرانی حضوری کانون سخنوران با شماره تلفن 64071 یا 88041297 تماس حاصل فرمایید.

هنوز نظری ثبت نشده .اولین نفر باشید :)